candid Stoica

candid Stoica

marți, 15 septembrie 2015



Celor ce m-au felicitat la împlinirea vârstei de 80 de ani                                                                                                                                                          Iar eu fac ce-am mai făcut
De când mama m- a născut
și viața am început
 nimănui nedând tribut
teatru fac și teatru joc
fără să am pic de șoc
teatru joc și teatru fac
fără să am pic de trac
Și tot așa m-am menținut
Chiar din ziua de debut
O clipă nu m-am abătut
De la al meu sfânt statut
De a face ce mi-a plăcut
Nimănui nu m-am vândut
Dar oricât m-am zbătut
Oricâte roluri am țesut
Oricâte piese am străbătut
Oricât de mult am combătut
Tot n-am devenit cunoscut
Dar am fost recompensat
Pentru tot ce-am îndurat
Cel de sus m-a premiat
Cu o iubire de invidiat
Cu o femeie unicat
Ce m-a iubit nelimitat
De aceia nu-s  abătut
și din Bolintin până-n Sascut
cu mare  bucurie vă salut
și vă doresc să aveți de străbătut
aceilași drum neprevăzut, neabătut    
  de necrezut                                                                                                                                     împlinind  aceeași vârstă absolut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu