candid Stoica

candid Stoica

luni, 24 mai 2010

comert cu carti intre actori

- Mi-ai dat cartea m-a întrebat într-o zi colegul Vali.T.
- Nu.
- Aş vrea s-o citesc.
- Cumpăr-o. Se găseşte la caseria teatrului.
- Eu nu ţi-am dat cartea mea?
- Nu.
- Atunci ţi-o dau pe a mea, dă-mi-o şi tu pe a ta.
- Cartea mea are cinci sute de pagini, a ta doar o sută. Ca să fie afacerea perfectă trebuie să-mi dai cinci cărţi de ale tale
- S-a făcut!
- M-am procopsit cu cinci cărţi ale lui Teodosiu si nu ştiu ce să fac cu ele.Dacă cineva vrea un exemplar să-mi dea de ştire

Un comentariu:

  1. Domnule Candid Stoica,

    Mi-a placut enorm cartea dumneavoastra. Mi-as fi dorit inca 2000 de pagini cu asemenea povesti.
    Vreau sa va multumesc pentru ocazia de a ma teleporta intr-o lume pe care altfel as fi cunoscut-o prea putin.
    Sper sa va vad si jucand:) Reluati "Gin cu scandal"?

    Va doresc toate cele bune!

    Cu drag,

    Ana Maria Ciobanu

    RăspundețiȘtergere