candid Stoica

candid Stoica

duminică, 31 iulie 2011

Tipuri de orgasm

Orgasm Asmatic:

'Ahh...ahhh...ahhh!'
2. Orgasm Geografic:
'Acolo, acolo, acolo, acolo!'
3. Orgasm Matematic:
'Mai, mai, mai mult, mai mult, si mai mult!'
4. Orgasm Religios:
'Ay Doamne, au Doamne!'
5. Orgasm Suicid:
'Moor, moooor!'
6. Orgasm Omicid:
'Daca te opresti, te omor!'
7. Orgasm Zootehnist:
'Hai, armasare, hai!'
8. Orgasm la comanda:
'Dai,...dai,...dai mai tare!'
9. Orgasm gringo:
'Oh... da, ai ......ce bine!'
10. Orgasm Tip Proiectul Unu:
'Nu te opri! Continua, asa! Nu te opri! Asa, asa!'
11. Orgasm Negativ:
'Nuu, nuuuuuuu!'
12. Orgasm Pozitiv:
'Da...daa...daaa!'
13. Orgasm docent:
'Da,...asa,...pe acolo,...foarte bine,...aia e!, ... corect,... perfect!'
14. Orgasm Dezinformant:
Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?
15. Orgasm Analist de sisteme:
'OK. procesul a fost finalizat cu succes!'
16. Orgasm Clarvăzator:
'Simt ca vine ... aproape vine... il vad, e aiici!'
17. Orgasm fals:
'Ay! Ay! Da-te jos odata!'
18. Orgasm confuz:
'Oh da, oh nu, Oh Doamne!..'
19. Orgasm Beisbolist:
'Ma duc, ma duuuuc!, am plecaat!'
20. Orgasm profetic:
'Imi vine, imi vineeeee!!!!'
21. Orgasm adrenalină:
"Imi dau drumuu! .... Imi dau druuumuuuu!!!!!!"
momentul următoar:
1. Momentul mexican:
'Iti jur ca pentru mine este prima data!!!'
2. Momentul secret:
'Jura-mi ca nu mai spui nimanui!'
3. Momentul optimist: '
O sa-mi mai vorbesti maine?'
4. Momentul adolescent: '
Imbraca-te, ca vin ai mei!!!!'
5. Momentul hotelier:
'Niciodata nu am mai fost intr-un asemenea loc...'
6. Momentul călătorului:
'Cand ajunge nevasta-ta?'
7. Momentul biroului:
... Si-atunci ... Cand imi ridici leafa?'
8. Momentul igienic:
'Da-mi un servetel umed, te rog'
9. Momentul dubiilor:
'Ti-ai dat drumul inauntru...?'
10. Momentul groazei:
'Inca o data ??!!!!???'
11. Momentul social:
Si, pe tine, cum te cheama?'
12. Momentul afacerilor:
'Cat iti datorez?'
13. Momentul credibilitatii:
'Acum te cred ca erai virgina!'
14 Momentul ' Guiness Book':
'Si eu care credeam ca magarii o au maree!'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu