candid Stoica

candid Stoica

duminică, 19 februarie 2012

mesajul unui cosmopolit

În ultimul timp suntem invadați cu... neologisme. așa că...
Am anunțat pe site-ul meu personal, ca și pe blog, ca și  în Media că odată cu disiparea guvernului m-am determinat în vederea unor oportunități viitoare să-mi adopt un new style,  folosind un new loock, pentru a  impementa într-o nouă locație pe care o avizajez de long time, fiind obligat că must achiesez  o mentenanță permanentă pe care am focuzat-o în vederea unor expectațiuni viitoare pentru care m-am focusat încontinuu, obținând de la universitatea Spiru Haret pe mălai consistent titlul de manager asistant account, că vorba aia ori sunt inteligent serice ori un...rahat  și anunț oficial că dacă nu primesc în  short time  un feed-back pozitiv, o să-mi bag p...la în ea de guvernare  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu