candid Stoica

candid Stoica

sâmbătă, 28 ianuarie 2017



 Nemaipomenit! De necrezut  

  Conform  unui interviu Gabriela Drâmba nevasta lui Gh. Dinică a fost timp de trei ani nevasta cu acte a celebrului Bokassa Ea a revenit din Africa la Bucuresti in jurul varstei de 23 de ani si s-a inscris la Facultatea de Medicina. “Nu e adevarat ca am fugit in Franța si că aș fi luat valize cu diamante. M-am intors intr-adevar cu multi bani, pe care mi i-a dat fostul sot de buna voie”. Pe logodnicul de care s-a despartit in 1975 nu l-a mai vazut vreodata. “N-as putea sa-l caut si sa ma uit in ochii lui. I-am pricinuit si asa atunci multa durere!”, a mai dezvaluit ea. Apoi ea a avut o legatura cu un diplomat francez, cu care a avut un baiat si de la care are si o nepotica.
Peste trecutul Gabrielei Dramba a planat aproape 30 de ani un mister absolut. Publicatii celebre din intreaga lume – precum “New York Times”, “The Sun” sau “Paris Match” – au incercat sa-i cumpere povestea fabuloasa, insa ea n-a vorbit niciodata. Pana azi. “Nici macar prietenii mei de suflet nu stiu povestea adevarata, a declarat ea! Si astazi   pastreaza discretia asupra varstei, asa cum a pastrat si discretia asupra vietii ei.
“Tot ce  s-a spus pana acum, tot ce s-a scris, a fost doar legenda !”. “Inca sunt foarte multe lucruri pe care nu le-am spus. Dar acestea ma dor si nu vreau sa le mai dezgrop. Sunt acolo, in sufletul meu, si asa vor ramane mereu!”.
Târziu, in 1995, pe când avea vârsta de 45 de ani, l-a cunoscut pe marele actor Gheorghe Dinica (1934 - 2009), căruia i-a oferit un cămin opulent si bani, pentru că, deși Dinică a fost un uriaș actor el nu avea bani. Gheorghe Dinică, burlac recunoscut, s-a căsătorit cu ea la 62 de ani, ea a devenit Gabriela Dinica si foarte puțini dintre prietenii lor actori ii cunosc adevăratul trecut aventuros.
”In primul rând, vreau să vă atrag atenția că nu voi spune nimic despre mine, oricit ați insista. Eu sunt Gabriela - soția lui Gheorghe Dinica și atât. Faptul ca el este soțul meu inseamna că-l merit, iar faptul ca sunt soția lui inseamnă că mă merită”…






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu