candid Stoica

candid Stoica

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Discuție între doi actori de vârste diferite

O discuție între doi actori de vârste diferite

- Salutare maestre
- Bună ziua tinere
- Ce faceți? Vă e rău? Văd că stați cu mâna la falcă. Să chem o salvare?
- Stai liniștit. Sunt actor comic și acum mă odihnesc. Unde te grăbești?                                                                                                                                    - La repetiție, repet o piesă minunată…
-  N-am mai auzit de o piesă bună de ani de zile. Are conflict?…
- Puternic             
- Și personaje veridice?
- Și personaje veridice
- Și repetițiile merg?
- Merg maestre…
- Merg în draci sau așa și-așa
- Merg în draci maestre
- Și nu vă certați?
- De loc maestre.
- Și despre ce e vorba-n piesă?
- Păi, cum să vă spun: piesa, cum spune poetul, e o răfuială între virtute și greșală
- I-auzi, e în versuri?
- Nu, așa mi-a ieșit mie acum din nimereală.
- Și despre ce răfuială e vorba  în piesa voastră
- Vă interesează?
- Teribil. M-ai făcut curios.
- Păi, doi soți se ceartă. El vrea să-și refacă viața cu una mai tinerică,
- I-auzi și bineînțeles ea nu vrea. Începe să-mi placă
- Nu, ea vrea,  dar vrea să-și refacă și ea viața cu un actor de culoare
- Și mai grozav.  De ce culoare?
- De culoare neagră…
  -Adică negru?                                                                                                                                              - Nu se mai spune negru la un negru, fiindcă asta ar înseamnă că faci rasism. Se spune: de culoare
- De  ce culoare?
- Neagră, nu v-am spus, dar asta  nu-i convine valetului…
- Ai că m-ai dat gata .Care valet? N-ai spus de nici un valet..
- Vă spun acum…În piesă e un valet care nu-i convine toată treaba…
- Mai dat gata. De ce?
- Vrea leafă dublă
- Al dracului smecher. ..Dar de ce?
- Păi în loc de doi trebuie să servească patru.
- De unde ai scos patru
- Păi tipa cu care el vrea să-și refacă viața și tipul cu care ea vrea să se afișeze ca să-l facă gelos pe el, adică pe bărbată-su, pentru că de fapt ea  pe el îl iubește
- Pe care el?
- Pe bărbată-su
- Teribilă treabă… nu știu cum o s-o descurcați…Regizorul știe ce vrea? Nu bate câmpii?
- Nu bate câmpii
- Formidabil. Și știți rolurile?
- Ca pe apă…                                                                                                                                                    - - Înseamnă că n-aveți nici o problemă
- Avem una:
- Hopa, trebuia să-și bage dracu coada…Ce problemă?                                                                                                                                                  - Ne mai trebuie cineva
- Aha, ca să înlocuiască pe unu care s-a îmbolnăvit                                                                                                                                     - Nici de cum. Toată lumea e sănătoasă                                                                                                                             - Atunci, care-i problema                                                                                                    - Problema e că ne mai trebuie cineva                                                                                                                                  - Aha, pricep. Ce să facă acel cineva?
- Să joace un rol de bătrân pacient
- Da, asta e o problemă grea.  Bătrânii se găsesc greu
- .Nu vreți să veniți să d-voastă. Am avut impresia că v-a plăcut că v-am spus de piesă
- Da mi-a plăcut
- Că va interesat
- Da m-a interesat mult
- Și atunci de ce nu veniți d-voastă
- Eu? Ce-ți veni? De ce să vin eu?
- Pentru că am avut impresia că vă interesează piesa
- Pe mine? Eu cum să-ți spun…
- Spune-ți cu curaj, maestre
- Eu  mă c.c pe piesa voastră

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu