candid Stoica

candid Stoica

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Cum i/a convins Fane Jeg pe Iurie Darie si pe Anca Pandrea sa pozeze goi.

Dezvăluire senzaţională ”Gata, gluma s-a terminat!. Sunt FANE JEG, am 25 de ani de carieră şi sute de mii de fotografii. Dar primul paparazzi din România mai are multe de demonstrat…Şi după cum ştiţi, o fotografie face cât o mie de cuvinte!” Fane Jeg a povestit cum a ajuns să-i fotografieze goi pe Iurie Darie și Anca Pandrea. Cei doi actori erau în căutare de senzațional. Se plângeau că nu mai au bani și că nu mai știe lumea de ei. Fotograful i-a propus Ancăi Pandrea un pictorial nud cu Iurie Darie, după care m-am dus la Adi Artene (fost-director editorial la National) și i-am zis că îi aduc un subiect senzațional. M-a întrebat despre cine este vorba. Eu i-am spus că sunt doi actori care vor face sex în fața mea și eu îi voi poza, doar atât. Mi-a promis că dacă fac chestia asta îmi dă 5.000 euro primă… Minciuni, o “bere cu lămâie” așa îi zic eu. Era supărată (Anca Pandrea n.r) că Iura al ei nu a primit o stea pe Bulevardul Celebrității, că nu-i mai bagă lumea în seamă, că nu au bani, că le cade tavanul în cap. Eu am început să-i explic că vreau să fac niște poze mai deosebite, care să-i scoată în față. După ce am băut o cafea și am fumat două țigări ne-am apucat de treabă. S-au băgat amândoi în pat, s-au dezbrăcat, au început să se sărute, să-i ia Iura sânul în gură și așa mai departe. Le-am făcut vreo 160 de poze. După, am ieșit un pic și prin curte, am mai făcut câteva poze și am plecat. După ce am publicat pozele astea, cei doi au fost chemați pe la toate emisiunile. Ca să apară într-o emisiune ei cereau între 8.000 și 10.000 de euro. Pictorialul ăsta i-a ajutat foarte mult, au câștigat aproximativ 140.000 de euro în total”, a spus Fane Jeg pentru ziarulring.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu