candid Stoica

candid Stoica

miercuri, 13 aprilie 2011

conversații la UNITER

Acum câteva zile la sediul UNITER am avut o conversație cu un vechi combatant pe tărâmul artei, acum pensiomar și uimit de coerența cu care se exprima și de vigoarea lui fizică, n-am avut de lucru și le-am spus unor colegi
- E mort, mi-au răspuns ei în cor.
- Am vorbit cu el acum zece minute.
- L-ai confundat, e mort de mult.
- I-am spus pe nume și el mi-a răspuns.
- Ești beat, e mort.
- A trecut pe lângă voi…
- Nu era el, ăla era altul cu care semăna.
- Uite-l, vedeți că trăiește i l-am arătat, atunci când persoana respectivă a trecut pe lângă noi,.
- Ai vedenii…Chiar dacă e el, cel de care vorbim, tot mort e pentru noi, că așa i-a ieșit vorba, mi-au spus în final interlocuitorii mei În Statele Unite dacă spui unor persoane că la capătul unei străzi au apărut marțieni e posibil să fi crezut.
- Fugi bă că ești prost făcut grămadă, sigur ți se va răspunde în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu