candid Stoica

candid Stoica

luni, 25 octombrie 2021


 

MAGDA CATONE

Magda Catone a împlinit 63 de ani! Nu-mi vine să cred! Parcă mai ieri a venit la Teatrul de Comedie ‒ proaspăt absolventă deja, cu renumele de viitoare mare comediană ‒și am jucat împreună în celebrul, de acum, spectacol Concurs de frumusețe. Parcă mai ieri am jucat Perinița la nunta ei, cu carismaticul Șerban Ionescu, la Cercul Militar, parcă mai ieri am străbătut lumea cu Visul une nopți de vară (Anglia, Canada, Istambul, Venezuela, Columbia, Guyana), parcă mai ieri am aplaudat-o pe scena Naționalui bucureștean întruchipând cu dezinvoltură de mare artistă pe Zoe Trahanache, sub bagheta unui mare regizor, și multe alte izbânzi artistice...  Ultima oară am zărit-o „ciripind” în Papagalul Mut, de la Naționalul bucureștean.

La vârsta pe care  acum o aniversezi, Magda Catone, îți urez noroc și sănătate pe mai departe și, de ce nu, și în noul rol de politiciană  în care te-ai distribuit singură.

LA MULȚI ANI!

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu