candid Stoica

candid Stoica

sâmbătă, 7 martie 2020


Apropo de bâlbâiala șefei medicale  de la Timiș..                            Cu ani în urmă o distinsă colegă la un reciral de poezie s-a trezit spunând când i-a venit rândul:                                                           - Eu am să vă spun  nu o poezie ci  o proză...A fost odată o tânără care trăia într-un sat...scrisă de....nu, nu am să vă spun totuși o poezie... Mișu Șt. Popescu vrea să divorțeze lung prilej de vorbe și de ipoteze..ăă...nu, nu, nu totuși am să vă spun o proză ...o proză scrisă ...cu un bătrân care trăia ântr-un sat...nu, nu până la urmă că spun o poezie...Mișu Șt. Popescu vrea să divorțeze, lung prilej de vorbe și de ipoteze....nu , nu totuși am să spun..                        - E cazul să nu mai spui nimic, i-a zis Virgil Ogășanu  care urma să recite și el o poezie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu