candid Stoica

candid Stoica

luni, 9 martie 2020

Discuție despre corupție la 133.


La 133 se discută intens despre corupție.                                                            - Tu,  dacă ai fi ministru, senator sau director n-ai fura, l-am  întreb pe prietenul meu C. Turturică?                                                                                  - Nu, mi-a răspuns el vehement și sigur de sine, pentru că atunci când eram copil am furat de la un vecin un briceag și mama mea m-a obligat să îl duc înapoi și să-mi cer iertare pentru fapta mea propietarul briceagului și de atunci am învățat că nu e necesar să-mi însușesc bunuri prin înșelăciune.           - Dar șpagă, ai lua?                                                                                          - Da, recunosc, dacă mi s-ar da, am luat de multe ori...pentru că am observat că cei ce îmi dădeau șpagă le făcea plăcere lucru ăsta și doar nu eram nebun să stric plăcerea omului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu